21:37
Обновить
Мини-чат


Страница 1 из 11
Need for Speed: World Offline » Need for Speed: World » Моды » Unlock All Tracks V3 (Разблокировка всех трасс)
Unlock All Tracks V3
BumbleJakeДата: Четверг, 21.01.2016, 23:24 | Сообщение # 1
Группа: StreetKing
Сообщений: 181
Репутация:
Замечания:
Статус:
[1table]
Unlock All Tracks V3

Разблокировка всех треков v.3 + инструкция по скрытым/не опубликованным трассам v.1.0
(+150 неопубликованных трассы)
[/1table]
[1table]
Автор: NFSWZEL
Источник: www.elitepvpers.com
[/1table]
[1table]Это наиболее полный пакет разблокировки всех трасс - пришлось даже пойти на некоторые хитрости, чтобы одни из "пустых" событий, в настоящее время, перенаправлялись на играбильные заезды, которые оставались до сих пор скрытыми. Подробнее из ReadMe (ориг.):

Цитата
In addition to all the previous versions, I have included the last remaining tracks located in Fortuna (e.g., Million Dollar Drive, University Avenue), in Kempton (Eskuri Way, Eskuri Plaza), in Rosewood (Hickley Drive), in Camden (Bayshore, Fisher Road, Industrial Front, Ocean Hills). The few tracks that do not have accessible prompt (e.g., Palmont Loop) are now playable by way of "modified events" (see question 4 below), in addition to Highway 142 and Switchback (now removed from "X" event cluster).

I have been inspired by V2, but the options of this version are different: "all" (absolutely every event that is accessible in some way or another), "hidden&modified" (just the new hidden events and the "modified events"), "playable" (every track that is more or less complete/accessible), "standard" (every track available in the game until it was closed ) and "standard+" (plus several hidden tracks that are not "pink-dots").

"bin index.txt" is about the content of the .bin files in gc.vaults folder. We may be able to modify these files... in a few years, please? Trivia: the event names from the files seem mostly accurate, but most event prompts in the game are just "Unlocalized String" for now (and many Palmont tracks have misleading Rockport track names). As I said, someone with skills (unlike me!) should find a way to modify the names of the tracks in game.

This release also comes with Guide to Hidden Tracks V1.0, which, unlike v0.5 7/13/2015, drops the former numbering system. As suggested by other users on the EPvP forum, I also now use the numbering system by event id. Easier this way, huh?

The folder "map" contains all the maps that are part of the guide.

***

There are some events in the game data that crash if you try to play them or they just give you an empty track (most of them are probably canyon, drift or
San Juan tracks copy-pasted from Carbon game data). Some of them (not all) have accessible event prompt, so I have decided to use them in a different way. There were also several uninteresting duplicates.

I have done the "event id changer" trick (writing a .xml file that redirects you to a different event) so that now, for instance, you can go to "Mason Street Circuit" and you will play instead a track from sometimes the same area that isn't accessible on the map otherwise (Bellezza in this case).

[index of replacements in readme]

If you want to gain access to the original events, open
[your server folder]/www/nfsw/Engine.svc/matchmaking/launchevent
and go to the .xml file with the same event id number.
Go to EventId, erase the replacement event id and put in the original id.


Как устанавливать? (перевод с анг.):

В распакованном архиве, найдите папки "events" и "launchevent", но не торопитесь перемещать их в папку с файлами вашего сервера. Откройте "events" и выберите наиболее подходящий вариант для вашего использования. Откройте папку, скопируйте файл "availableatlevel.xml" по пути: [ваша папка с сервером]/www/nfsw/Engine.svc/events. Если вы планируете, чтобы игра работала с "модифицированными трассами", перейдите в папку "launchevent" из архива. Откройте "launchevent" и скопируйте все изобилие файлов формата .xml. Вставьте их по пути [папка с вашим сервером]/www/nfsw/Engine.svc/matchmaking/launchevent.
Вот и все! Теперь вы можете наблюдать у себя правильную карту...

[/1table]
[spoiler="Видео с демонстрацией"]
[/spoiler]
[1table][/1table]
Прикрепления: 5892223.png(1095Kb)
 
IScarabIДата: Понедельник, 15.05.2017, 23:01 | Сообщение # 2
Группа: Рейсеры
Сообщений: 1
Репутация:
Замечания:
Статус:
Спасибо, но ссылки на скачку у тебя не работают

Алекс
 
BumbleJakeДата: Вторник, 16.05.2017, 18:13 | Сообщение # 3
Группа: StreetKing
Сообщений: 181
Репутация:
Замечания:
Статус:
[green]
Ссылки на скачку были обновлены.
[/green]
 
Need for Speed: World Offline » Need for Speed: World » Моды » Unlock All Tracks V3 (Разблокировка всех трасс)
Страница 1 из 11
Поиск:


Информационный блок
Опрос
Последние обновленные темы
Активные темы на форуме
Статистика пользователей
Оцените сайт

1. Отлично
2. Хорошо
3. Плохо
4. Ужасно

Всего ответов: 18

SoapBox Race World R...

(41)

FAQ | SoapBox R...

(13)

Need for Speed: Worl...

(8)

Правила игры на серв...

(0)

Vinyl Manager

(0)

FAQ / Вопрос-ответ

(49)

Опрос WEvolved #1

(0)

World Shader Editor

(0)

Премиум-услуги серве...

(0)

C.A.O.S. Pursuit Mod...

(7)

FAQ / Вопрос-ответ

(49)

SoapBox Race World R...

(41)

Замена автомобилей в...

(15)

FAQ | SoapBox R...

(13)

VinylHub + Live Edit...

(9)

Need for Speed: Worl...

(8)

Need for Speed: Worl...

(8)

Vitaleks Private Ser...

(7)

C.A.O.S. Pursuit Mod...

(7)

Онлайн [Обновляемая ...

(5)

Всего пользователей: 10137
Новых за месяц: 533
Новых за неделю: 27
Новых вчера: 6
Новых сегодня: 2

Почётных пользователей: 2
Полицейских: 0
Механиков: 0
Стрит-рейсеров: 1
Рейсеров: 10132

Парней: 10122
Девушек: 15


Copyright NFSWOffline. Design by BumbleJake © 2017 Все права защищены!